Танкери, що горіли в Чорному морі, відбуксирують на судноремонтні підприємства

Компанія-власник двох газовозів Candy і Maestro, що горіли в Чорному морі, відбуксує їх на судноремонтні підприємства

Танкери, що горіли в Чорному морі, відбу…

Про це повідомляє прес-служба Росморрічфлоту, передає Depo.Крим.

"Газовози Candy і Maestro стоять на якорях, стан суден стабільній, вони не становлять загрози судноплавству і навколишньому середовищу. За наявною інформацією, судновласником планується здійснення буксирування на судноремонтні підприємства ", - йдеться в повідомленні.

За даними прес-служби, представники російської Моррятслужби і судновласника газовозів підписали акт прийому-передачі потерпілих аварію суден під контроль агентуючої компанії.

"Судновласники газовозів направили на адресу морських рятувальників листи, в яких подякували за проведену рятувальну операцію і повідомили про необхідність передачі погашених судів під контроль агентської компанії ТОВ "Ювас Транс" (порт Керчі), яка представляє інтереси судновласників в Росії ... 15 березня були підписані два акти прийому-передачі суден від Моррятслужби агентуючої компанії судновласника, після чого багатофункціональне аварійно-рятувальне судно "Рятувальник Демидов" завершило чергування в районі стоянки погашених газовозів і було задіяно для виконання нових завдань", - зазначено в повідомленні.

Нагадаємо, 21 січня у районі Керченської протоки загорілися два судна під прапором Танзанії. Відомо як мінімум про 11 загиблих. Повідомлялося, що на борту судна "Канді" перебували 17 осіб, з них дев'ять - громадяни Туреччини, вісім - громадяни Індії. На борту судна "Маестро" перебували 14 осіб, у тому числі семеро громадян Туреччини і семеро громадян Індії.

Згодом стало відомо, що на палаючих суднах перебувають 32 людини.

Пізніше кількість загиблих під час пожежі на двох іноземних вантажних судах в Керченській протоці зросла до 14 людей.

У МінТОТ заявили, що обидва судна задіяні до незаконних поставок газу в Сирію, починаючи з 2016 року.

За інформацією Reuters, танкери "Маестро" і "Канді" перебували в списку санкцій США, і тому їх не пустили в російський порт.

Росія каже, що основною причиною загоряння танкерів стало порушення правил безпеки при перевантаженні.

Танкер у Чорному морі перестав горіти через півтора місяці

 

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Крим

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme