"Кримська залізниця" після окупації стала безнадійно збитковою

"Кримська залізниця" ("ФГУП КЖД") працює збитково усі роки після того, як перекрито рух поїздів через Перекопський перешийок та Чонгар

Журналіст регіональної редакції Depo.Херсон
  • Крим
  • 3 листопада 2021 19:23

"Кримська залізниця" після окупації стал…

Навіть відкриття залізничного сполучення Керченським мостом не допомогло істот налагодити справи.

Залізниці тримається на плаву здебільшого завдяки її участі у схемах віськовох логістики окупантів, повідомляє Depo.Крим з посиланням на Центр журналістських розслідувань.

В умовах окупації підприємство "Кримська залізниця" було і залишається безнадійно збитковим. У 2020 році збитки "ФГУП КЖД" досягли 2,8 млрд. рублів.

Компанія активно сприяє окупації та мілітаризації Криму, здійснюючи перевезення російських військ та військової техніки, а також перевозить цілу низку найменувань вантажів з Криму до Росії та інших країн, що також порушує українське законодавство та санкційні обмеження.

Але Україна поки не спромоглася застосувати санкції щодо ТК "Гранд Сервис Экспресс" - компанії, яка здійснює пасажирські перевезення між Кримом та Росією. Щодо керівника компанії Олександра Ганова санкції застосовано – але в додатку до до рішення РНБО від 23.03.2021 року вказано лише громадянство і дату народження Ганова – укладачі санкційного списку не вказали його посаду, та навіть не спромоглися знайти його індивідуальний податковий номер. Хоча всі ці дані є у відкритих джерелах:  Ганов Олександр Миколайович, ІПН 366303429029, генеральний директор АТ Транспортна компанія "Гранд Сервис Экспресс".

Нагадаємо, з майже 11 мільйонів тонн у 2012 році до 862 тисяч тонн у 2020 році знизився вантажообіг морських портів окупованого Криму.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Крим

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme