UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

На Росії бояться обвалу Кримського мосту: Виявили докази грубих помилок

На Росії побоюються пускати вантажні поїзди до окупованого нею Криму через "путінський" міст

На Росії бояться обвалу Кримського мосту…

Про це повдіомляє Depo.Крим з посиланням на "Крим.Реалії".

Відкриття вантажного залізничного сполучення по Керченському мосту, яке повинно було відбутися в грудні 2019 року, перенесено на 2020-ий. Як офіційну причина в Міністерстві транспорту Росії назвали виявлення давньогрецької садиби на місці під'їздів до мосту, проте експерти вважають, що причиною перенесення можуть стати спірні інженерні рішення.

У вересні мостом через Керченську протоку був запущений "тестовий потяг" з главою компанії "Стройгазмонтаж" Аркадієм Ротенбергом і журналістами. Бізнесмен пообіцяв, що перші пасажирські поїзди підуть тут вже в грудні 2019 року, як і планувалося. Раніше директор підприємства "Кримська залізниця" Олексій Гладилин оголосив, що після запуску залізничної частини Керченського мосту ним курсуватимуть пасажирські поїзди з 11 міст Росії. Російський незалежний експерт, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар переконаний, що справжня причина відстрочки вантажного руху Керченським мостом полягає в небезпечних карстових порожнинах. "Це хороша міна при поганій грі. При чому тут розкопки, які вони тільки зараз виявили? Коли проектується траса, відбуваються пошуки, при яких вишукують все артефакти, городища та інше. Насправді причина інша: якийсь час назад прийшло повідомлення, що обвалився тунель з боку Керчі та загинув робітник. Справа в тому, що Керченський півострів рясніє карстами – вони формуються в карбонатних породах, яких багато в Криму. Але якщо сказати, що тунель обвалився, грунт просів, то цар відповість: як же, ми стільки грошей вбухали і знову відкладаємо цей міст? – який нікому, крім нього, не потрібен. Ось і знайшли таку мульку. Вибачте, пів-Москви знесли. При чому тут артефакти? Це відмазка для царя, щоб ще і грошей додатково дали. Якби не завалився тунель, вони б в грудні запустили один поїзд максимум і ремонтували б далі", – прокоментував експерт.

Йдеться про інцидент, про який кримські ЗМІ повідомили 13 вересня. Тоді в прес-службі забудовника підтвердили загибель людини після обвалення залізничного тунелю на підходах до Керченського мосту у відповідь на запит редакції кримського інформресурсу "Керчь.ФМ".

Юрій Медовар вважає, що російська "влада" не проводила необхідних досліджень на місці цього будівництва, взявши за основу дослідження 70-х років XX століття. "Це все відбувається тому, що люди, які цим займаються, не професіонали. Товарний потяг – це 60 вагонів, він важить 6000 тонн, а вони у вересні запустили два вагона. Це приблизно як Путін відкривав автомобільний міст: проїхав десяток "КАМАЗів", і міст прийняли. Так не робиться, міст приймають по повному завантаженні, а його ніхто не завантажував. Але написати і сфотографувати можна. Поїзд з двома вагонами – це все агітка і профанація, як і все інше. Я не знаю, в якому становищі Керченський міст, що вони там зараз роблять, але якщо обвалюються тунелі, то це серйозна річ. В цьому місці за геологічними умовами будувати нічого не можна. У цього моста погана історія буде, рано чи пізно його не стане, але головне, щоб ніхто не загинув. Подивимося, які будуть опади, коли по мосту пройде поїзд в 6000 тонн. Я думаю, вони обмежать кількість вагонів і вагу".

Юрій Медовар вважає, що пасажирські потяги як більш легкі, в порівнянні з вантажними, послужать першим випробуванням для залізничної частини Керченського моста.

Український інженер-мостобудівник, головний інженер проекту компанії "Союзтранспроект" Георгій Росновський також критикує деякі інженерні рішення моста, що будується. "Я займався Керченським мостом з 1993 року. У нас були різні варіанти. У моєму варіанті створ був в тому місці, яке було рекомендовано великим московським інститутом "Гідропроект" імені Жука, а зараз будують в невідповідному місці – і по судноплавству, і за геологічними умовами. Для мого створу на північ від Керчі ніяких тунелів не потрібно – навпаки, зверху можна спокійно проходити. Звичайно, я нинішнього проекту через косу Тузла не бачив і тому не можу сказати, який там фундамент, довжина і так далі. Великі гроші можна вбухати і зробити міцний міст, але навіть при великих грошах можливо зробити халтуру суцільну. Окремий залізничний міст –  це теж, я вважаю, неправильно. Треба було єдину конструкцію зробити, щоб вона була більш міцною і надійною. А окремі два мости – це дуже погано. Прольоти маленькі, це недобре за умовами льодоходу", – каже інженер.

Нагадаємо, що окупанти почали ліпити залізничну автоматику на путінський міст.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Крим

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"