"Гоблінці" хваляться, що завершили збирати залізничну арку мосту у Криму

На керченському березі завершена укрупнена збірка залізничного арочного прольоту Кримського моста: мостобудівники замкнули звід арки на висоті 45 метрів від основи конструкції

Depo.
16 червня 2017 14:08
ФОТО: depo.ua

Про це повідомляє Depo.Крим з посиланням на інфоцентр "Крымский мост".

Тепер арочний проліт належить дообладнати експлуатаційними елементами і підготувати до монтажу в проектне положення - на фарватерні опори.

"У залізничній арці - понад 400 великих елементів: блоки нижнього і верхнього пояса, арки, розкоси, підвіски та інше. Ми зібрали цю конструкцію менш ніж за рік. Загальна вага арочного прольоту зараз перевищує 5,8 тисячі тонн. Залишилося завершити роботи з облаштування арки елементами експлуатації, покрити металоконструкції антикорозійною фарбою і підготувати до перевезення і монтажу на фарватерної опори, - розповів начальник ФКУ Упрдор "Тамань" Роман Новіков. - Одночасно на керченської майданчику триває укрупнена збірка арочного прольоту під автодорожну частину. Він зібраний вже майже на 80 відсотків".

Арочні прогонові конструкції - найбільш габаритні елементи Кримського мосту. Протяжність кожного - 227 метрів. Після установки на фарватерної опори вони забезпечать безперешкодний пропуск суден через вільний простір шириною 185 метрів і висотою 35 метрів від води.

"Зібрати залізничний арочний проліт - це одночасно і масштабна, і ювелірна робота. Необхідно було з особливою точністю зібрати блоки між собою, виконати майже 4 кілометри стикових швів першої категорії, закриття понад 600 тисяч штук, або 380 тонн, високоміцних болтів", - розповів заступник гендиректора компанії, яка будує міст, Дмитро Кондаков.

Залізничний арочний проліт важче автодорожнього більш ніж на одну тисячу тонн - він являє собою комбінацію з прогонової конструкції з наскрізними головними фермами і аркою. Рух поїздів йде за елементами ферми, а арка виконує підтримуючу функцію. Елементи ферми і арки з'єднані підвісними конструкціями. Така комбінована система забезпечує необхідну жорсткість і стійкість прогонової будови до деформацій при русі важких вантажних вагонів.

Після остаточного завершення всіх робіт арочні прольоти будуть по черзі перевезені та змонтовані на фарватерні опори - спочатку по залізничній частині, потім - по автодорожній.

Нагадаємо, наразі окупанти розробили рішення, на підставі якого заборонятимуть рух суден у районі будівництва мосту.

Більше кримських новин читайте на Depo.Кропивницький