"Няш-мяш - Крим наш": Поклонська хоче зробити свою нісенітницю торговою маркою
Незаконний депутат Держдуми Росії від Криму, колишній російський "прокурор" Криму Наталія Поклонська разом з чоловіком Іваном Соловйовим вирішила на основі підзабутого мема зареєструвати комерційний бренд "Няш-мяш - Крим наш"
Про це повідомляє РІА Новини, передає Depo.Крим з посиланням на РІА "Новий день".
Своїм новим бізнес-проектом "депутат" поділилася з журналістами. За словами Поклонської, спочатку вона довго не сприймала і дратувалася "прилиплим" до неї мемом "няш-мяш", а потім звикла до нього і навіть прив'язалася.
Настільки - що надихнулася і вирішила використовувати його в якості бренду для просування товарів.
Нещодавно Поклонська стала обличчям колекції "Крим наш. Няш-мяш" одного з виробників косметики на півострові. "Це асоціація, звичайно ж, зі мною. Так він до мене причепився, що ми зараз дійсно замислюємося з чоловіком, щоб зареєструвати право на "Няш-мяш - Крим наш", і потім вже подивимося, як далі піде", - каже вона.
Раніше Поклонська зізналася, що спочатку дуже ображалася на інтернет-мем "няш-мяш", присвячений їй, але тепер це минуло. За її словами, коли з'явився цей мем, на неї дуже тиснула відповідальність, а зайву увагу до її особистості в Мережі лише додавало хвилювання. Через деякий час, Поклонська усвідомила, що мем дуже "щирий", нешкідливий, і перестала хвилюватися з цього приводу.
Нагадаємо, що раніше Поклонська приїздила в "рідне село" вітати кримчан з річницею анексії.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Крим