"Кримська залізниця" після окупації стала безнадійно збитковою

"Кримська залізниця" ("ФГУП КЖД") працює збитково усі роки після того, як перекрито рух поїздів через Перекопський перешийок та Чонгар

В'ячеслав Гусаков

Навіть відкриття залізничного сполучення Керченським мостом не допомогло істот налагодити справи.

Залізниці тримається на плаву здебільшого завдяки її участі у схемах віськовох логістики окупантів, повідомляє Depo.Крим з посиланням на Центр журналістських розслідувань.

В умовах окупації підприємство "Кримська залізниця" було і залишається безнадійно збитковим. У 2020 році збитки "ФГУП КЖД" досягли 2,8 млрд. рублів.

Компанія активно сприяє окупації та мілітаризації Криму, здійснюючи перевезення російських військ та військової техніки, а також перевозить цілу низку найменувань вантажів з Криму до Росії та інших країн, що також порушує українське законодавство та санкційні обмеження.

Але Україна поки не спромоглася застосувати санкції щодо ТК "Гранд Сервис Экспресс" - компанії, яка здійснює пасажирські перевезення між Кримом та Росією. Щодо керівника компанії Олександра Ганова санкції застосовано – але в додатку до до рішення РНБО від 23.03.2021 року вказано лише громадянство і дату народження Ганова – укладачі санкційного списку не вказали його посаду, та навіть не спромоглися знайти його індивідуальний податковий номер. Хоча всі ці дані є у відкритих джерелах:  Ганов Олександр Миколайович, ІПН 366303429029, генеральний директор АТ Транспортна компанія "Гранд Сервис Экспресс".

Нагадаємо, з майже 11 мільйонів тонн у 2012 році до 862 тисяч тонн у 2020 році знизився вантажообіг морських портів окупованого Криму.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Крим